دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,853,679
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,765,437
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1401). مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
بهروز اسدنژاد; سید مهدی جلالی; بیتا تبریزیان. "مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 40, 1401, 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1401). 'مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), pp. 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062
اسدنژاد, بهروز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 10(40): 77-108. doi: 10.22054/ims.2022.63701.2062


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login