شیرمحمدی, یزدان, بستان منش, آرش. (1401). طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), 233-263. doi: 10.22054/ims.2021.61125.1969
یزدان شیرمحمدی; آرش بستان منش. "طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 40, 1401, 233-263. doi: 10.22054/ims.2021.61125.1969
شیرمحمدی, یزدان, بستان منش, آرش. (1401). 'طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(40), pp. 233-263. doi: 10.22054/ims.2021.61125.1969
شیرمحمدی, یزدان, بستان منش, آرش. طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 10(40): 233-263. doi: 10.22054/ims.2021.61125.1969


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login