دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,847,549
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,761,756
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
فرخ تلو حسینی; رسول ثانوی فرد; علی اصغر عیوضی حشمت. "نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 31, 106, 1401, 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. (1401). 'نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 31(106), pp. 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156
تلو حسینی, فرخ, ثانوی فرد, رسول, عیوضی حشمت, علی اصغر. نقش مدیریت تغییر سازمانی در ارتقاء سطح بلوغ بازاریابی صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 31(106): 93-133. doi: 10.22054/jmsd.2022.68240.4156


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login