دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,853,686
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,765,440
شقاقی, ویدا, نادری ورندی, منوچهر, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1401). تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
ویدا شقاقی; منوچهر نادری ورندی; پانته آ فرودی; شهلا رقیب دوست; محمدتقی تقوی فرد. "تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1401, -. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
شقاقی, ویدا, نادری ورندی, منوچهر, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1401). 'تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
شقاقی, ویدا, نادری ورندی, منوچهر, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; (): -. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login