دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,826,475
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,754,424
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
کاملیا امامی; بهرام خیری; ماندان مؤمنی. "مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 41, 1401, 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. (1401). 'مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(41), pp. 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
امامی, کاملیا, خیری, بهرام, مؤمنی, ماندان. مدلی برای تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسب‌وکارهای آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(41): 255-292. doi: 10.22054/IMS.2022.68535.2185


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login