ا.آکر، دیوید. (1397). مدیریت استراتژیک بازار. ترجمه: روستا، احمد؛ هاشمی، سید رامین. انتشارات آریانا قلم، چاپ دوم. شابک: 3-2-76772-600-978
آسیان، سبحان؛ همتی، محمد و سمندی زاده، کورش. (1388). ارزیابی برنامهریزی استراتژیک در شرکتهای تولیدی با استفاده از AHP فازی، فصلنامه مدیریت صنعتی، 4 (7). https://civilica.com/doc/68012/
آقاجانی، حسنعلی؛ شریعتی، زینت؛ و حسینی، ابوالحسن. (1399). تبیین روند تکاملی و مؤلفههای مؤثر بر مدل کسبوکارهای الکترونیکی در استارتاپهای ایرانی. مدیریت بهبود، دوره 14، شماره 1 (پیاپی 47)، 127-147. https://civilica.com/doc/1161691
پژوهش جهرمی، امین. (1396). نوآوری در مدل کسبوکار (عامل جدید مزیت رقابتی)، مجله بررسیهای بازرگانی، شماره 80.
http://barresybazargani.itsr.ir/article_30537.html
رجوعی، مرتضی. (1389). مدیریت بازاریابی در شرکتهای بیمه: توسعه یک مدل مفهومی. دومین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات مالی، تهران.
https://civilica.com/doc/96790
رحیمنیا، فریبرز؛ ناظمی، شمسالدین؛ و مشرقی، ابراهیم. (1390). بررسی عناصر برنامهریزی استراتژیک بهمنظور ارائه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک. مطالعات مدیریت صنعتی، 9(23)، 49-70. https://civilica.com/doc/720700/
قاسمی، بهروز. (1400). مدیریت استراتژیک: با نگاهی جامع بر پارادایمها؛ مکاتب؛ مدلها و فرایندها. تهران، پژواک نور: موسسه نشر کلمه، چاپ دوم. شابک: 6-2-97462-622-978
کاتلر، فیلیپ و کلر، کوین لین. (1393). مدیریت بازاریابی. ترجمه امیر جعفری، مهدی. انتشارات نص. شابک: 0-352-410-964-978
کاتلر، فیلیپ؛ ستیاوان، ایوان و کارتاجایا، هرماوان. (1398). ترجمه ایرانی، حمیدرضا و اسماعیلی مهیاری، مصطفی. نسل چهارم بازاریابی: حرکت از بازاریابی سنتی به بازاریابی دیجیتال. انتشارات آریانا قلم، چاپ دوم. شابک: 3-751-767-600-978
ttps://civilica.com/doc/296909/
References
Adam, S., Fuzi, N. M., Ramdan, M. R., Mat Isa, R., Ismail, A. F. M. F., Hashim, M. Y., ... & Ramlee, S. I. F. (2022). Entrepreneurial Orientation and Organizational Performance of Online Business in Malaysia: The Mediating Role of the Knowledge Management Process. Sustainability, 14(9), 5081. https:// doi.org/10.3390/su14095081.
Al-Surmi, A., Cao, G., & Duan, Y. (2020). The impact of aligning business, IT, and marketing strategies on firm performance. Industrial marketing management, 84, 39-49. https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019.04.002.
Belew, Sh., & Elad, J. (2017). Starting an Online Business All-in-One for Dummies®. John Wiley & Sons, 5th Edition. ISBN 978-1-119-31552-0 (pbk); ISBN: 978-1-119-31553-7 (ebk); ISBN: 978-1-119-31554-4 (ebk).
Burk Wood, M, (2017). Essential guide to Marketing Planning. fourth edition. Pearson Education. ISBN: 978-1-292-11752-2 (Print); 978-1-292-11754-6 (PDF); 978-1-292-18638-2 (ePub).
Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing: strategy, implementation & practice. Pearson uk. Pearson Education, 7th Edition. ISBN-13: 978-1292241579; ISBN-10: 1292241578
Chaffey, D., & Smith, P. R. (2017). Digital marketing excellence: planning, optimizing and integrating online marketing. Routledge, fifth edition. ISBN-13: 978-1138191709; ISBN-10: 1138191701. https://doi.org/10.4324/9781315640341
Coskun-Setirek, A., & Tanrikulu, Z. (2021). Digital innovations-driven business model regeneration: A process model, Technology in Society, 64, 101461. DOI: 10.1016/j.techsoc.2020.101461.
Dawson, M.P. (2020). Thinking in Systems and Mental Models: Think Like a Super Thinke, Primer to Learn the Art of Making a Great, Decision and Solving Complex Problems. Chaos, Theory, Science of Thinking for Social Change. Independently published. ISBN-13: 979-8675152810; ISBN-10: 1914040007.
Drumond, G., Ensor, J., & Ashford, R. (2008). Strategic Marketing: Planning and Control. Elsevier Ltd, Third edition. ISBN: 978-07506-8271-8.
Gamble. J.E., Peteraf. M.A., Thompson. Jr. A.A. (2019). Essentials of Strategic Management: The Quest for Competitive Advantage. McGraw-Hill Education, Sixth Edition. ISBN: 978-1-259-92763-8 (bound edition); ISBN: 978-1-260-13956-3 (loose-leaf edition).
Ghez, J. (2019). Architects of Change: Designing Strategies for a Turbulent Business Environment. Palgrave Macmillan. ISBN-13: 978-3030206833; ISBN-10: 3030206831.
Gilligan, C., & Wilson, R.M. (2009). Srtategic Marketing Planning. Routledge, second edition. ISBN: 978-1-85617-617-0.
Hanlon, A. (2019). Digital marketing: Strategic planning & integration. Sage, first published. ISBN 978-1-5264-2666-6; ISBN 978-1-5264-2667-3 (pbk).
Hanlon, A. (2022). Digital marketing: Strategic planning & integration. SAGE, second publish. ISBN: 978-1-138-36537-7 (hbk); ISBN: 978-0-429-43079-4 (ebk).
Karagozoglu, N., & Lindell, M. (2004). Electronic commerce strategy, operations, and performance in small and mediumsized enterprises,
Journal of Small Business and Enterprise Development, Vol. 11 Iss 3 pp. 290 – 301. DOI:
10.1108/14626000410551555.
Kotler, Ph., & Keller, K.L. (2016). Marketing Management, Pearson. ISBN: 978-93-325-5718-5; eISBN: 978-93-528-6880-3.
Mathieu, V. (2022). A Customer-oriented Manager for B2B Services: Principles and Implementation, John Wiley & Sons, First Publish. ISBN: 978-1-78630-757-6.
McDonald, M. and Wilson, H. (1999).
E-Marketing: Improving Marketing Effectiveness in a Digital World. Financial Times/Prentice Hall, Harlow. ISBN-13:
9780273644279.
McGruer, D. (2020). Dynamic digital marketing: Master the world of online and social media marketing to grow your business. John Wiley & Sons, first publish. ISBN: 978-1-119-63588-8 (hardback); ISBN: 978-1-119-63593-2 (ePDF); ISBN 978-1-119-63589-5 (epub).
Reed. P., & Baird. M. (2019). Strategic Marketing: Decision-making and Planning. Cengage Learning Australia, 5th Edition. ISBN 9780170420525.
Wheelen. Th. L., Hunger. J.D., Hoffman. A.N., Bamford. Ch.E. (2018). Strategic Management and Business Policy: Globalization, Innovation, And Sustainability. Pearson, Fifteen Edition. ISBN 10: 1-292-21548-8; ISBN 13: 978-1-292-21548-8.
Wicher, B.J. (2020). Absolute Essentials Strategic Management. Routledge, first publish. ISBN: 978-1-138-36537-7 (hbk); ISBN: 978-0-429-43079-4 (ebk).
References [in Persian]
- Acker, D. (2017). strategic market management. Translation: Roosta, A., & Hashemi, S.R. Ariana Ghalam Publications, second edition. ISBN: 9786007677223. [In Persian]
Aghajani, H.A., & Shariati, Z. (2019). explaining the evolutionary process and the factors affecting the e-business model in Iranian startups, Management Improvement, Volume 14, Number 1 (47 series). https://civilica.com/doc/1161691. [In Persian]
Asian, S., Hemmati., M and Samandizadeh, K. (2008). Evaluation of strategic planning in manufacturing companies using fuzzy AHP, Industrial Management Quarterly, 4 (7). https://civilica.com/doc/68012/. [In Persian]
Chernev, A. (2018). Strategic marketing management. Translation: Heydarzadeh, K., & Shojaei, N. Business Studies and Research Institute, third edition. ISBN: 9789644683510. [In Persian]
Ghasemi, B. (2020). strategic management: with a comprehensive look at paradigms; schools; Models and processes. 2nd edition, Tehran, Pajhwok Noor: Kalameh Publication Institute. (in Persian). ISBN: 6-2-97462-622-978. [In Persian]
Kotler, Ph., & Keller, K.L. (2013). Marketing Management, translated by Amir Jafari, M. Nass Publications. ISBN: 9789644103520. [In Persian]
Kotler, Ph., Setiawan, I., & Kartajaya, H. (2018). translated by Irani, H., & Esmaili Mahyari, M. The fourth generation of marketing: moving from traditional marketing to digital marketing, Ariana Qalam's works, third edition. ISBN: 9786007677513. [In Persian]
Manteghi, M., & Saghebi Saeedi, F. (2012). business models; Fundamentals, evaluation, innovation, specialized quarterly magazine of technological development, volume 9, number 35. https://civilica.com/doc/296909/. [In Persian]
Pazhoohesh Jahormi, A. (2016). Innovation in business model (a new factor of competitive advantage), Journal of Business Studies, No. 80. http://barresybazargani.itsr.ir/article_30537.html. [In Persian]
Rahim Nia, F., Nazemi, Sh., & Mashreghi, E. (2010). Examining the elements of strategic planning in order to provide a conceptual and practical model for small industrial companies. Industrial Management Studies, 9(23), 49-70. https://civilica.com/doc/720700/. [In Persian]
Rojooei, M. (2009). Marketing management in insurance companies: development of a conceptual model. The second international financial services marketing conference, Tehran. https://civilica.com/doc/96790. [In Persian]
استناد به این مقاله: امامی، کاملیا.، خیری، بهرام.، مؤمنی، ماندن. (1401). مدلی برای تدوین برنامهریزی استراتژیک بازاریابی جامع در کسبوکارهای آنلاین ،
مطالعات مدیریت کسب وکار هوشمند، 11(41)، 255-292.
DOI: 10.22054/IMS.2022.68535.2185
Journal of Business Intelligence Management Studies is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License..