دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,979
تعداد مشاهده مقاله55,266,298
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,911,485
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
حمیده جهانگرد; رضا قربان جهرمی; فریبرز درتاج; ابوطالب سعادتی شامیر. "نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 63, 1401, 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. (1401). 'نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(63), pp. 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542
جهانگرد, حمیده, قربان جهرمی, رضا, درتاج, فریبرز, سعادتی شامیر, ابوطالب. نقش میانجی نگرش به یادگیری و تحمل ابهام در رابطه بین نیاز به شناخت و نیاز به خاتمه بر حافظه کاری دانش آموزان دبیرستانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(63): 31-58. doi: 10.22054/jep.2022.65508.3542


login