روشنیان رامین, محسن, علی آبادی, خدیجه, دلاور, علی, رستگارپور, حسن. (1401). تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), 180-155. doi: 10.22054/nms.2022.44342.774
محسن روشنیان رامین; خدیجه علی آبادی; علی دلاور; حسن رستگارپور. "تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 32, 1401, 180-155. doi: 10.22054/nms.2022.44342.774
روشنیان رامین, محسن, علی آبادی, خدیجه, دلاور, علی, رستگارپور, حسن. (1401). 'تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(32), pp. 180-155. doi: 10.22054/nms.2022.44342.774
روشنیان رامین, محسن, علی آبادی, خدیجه, دلاور, علی, رستگارپور, حسن. تاثیر بازی های رایانه ای معمایی بر خلاقیت دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 8(32): 180-155. doi: 10.22054/nms.2022.44342.774


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login