امجدیان, فرزانه, جعفری, اصغر, قمری, محمد. (1402). مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و آموزش شفقت به خود در تاب آوری و کاهش آسیب پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری (خواندن و نوشتن). سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), 151-183. doi: 10.22054/qccpc.2023.69499.2989
فرزانه امجدیان; اصغر جعفری; محمد قمری. "مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و آموزش شفقت به خود در تاب آوری و کاهش آسیب پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری (خواندن و نوشتن)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 55, 1402, 151-183. doi: 10.22054/qccpc.2023.69499.2989
امجدیان, فرزانه, جعفری, اصغر, قمری, محمد. (1402). 'مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و آموزش شفقت به خود در تاب آوری و کاهش آسیب پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری (خواندن و نوشتن)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(55), pp. 151-183. doi: 10.22054/qccpc.2023.69499.2989
امجدیان, فرزانه, جعفری, اصغر, قمری, محمد. مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و آموزش شفقت به خود در تاب آوری و کاهش آسیب پذیری روانی- بدنی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری (خواندن و نوشتن). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(55): 151-183. doi: 10.22054/qccpc.2023.69499.2989


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login