دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,978
تعداد مشاهده مقاله55,261,295
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,909,103
عبدی, علی, شیراوند, بهناز. (1401). تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
علی عبدی; بهناز شیراوند. "تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 66, 1401, 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
عبدی, علی, شیراوند, بهناز. (1401). 'تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), pp. 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511
عبدی, علی, شیراوند, بهناز. تدوین مدل عملکرد ریاضی بر اساس ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی و انگیزش به یادگیری ریاضی در دانش‌آموزان دوره متوسطه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(66): 217-242. doi: 10.22054/jep.2023.64467.3511


login