دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,853,403
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,765,314
قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. (1401). تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), -. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
مرضیه قاسم; محمدرضا بلیاد. "تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 66, 1401, -. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. (1401). 'تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(66), pp. -. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218
قاسم, مرضیه, بلیاد, محمدرضا. تأثیرسبک های یادگیری و بکارگیری نقشه های معنایی بر توانایی تفکر انتقادی دانش آموزان دوره متوسطه و بهبود یادگیری واژگان زبان انگلیسی آنها. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 18(66): -. doi: 10.22054/jep.2017.5284.1218


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login