دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,780
تعداد مقالات14,130
تعداد مشاهده مقاله29,853,561
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,765,371
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), -. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
طیبه اکبری پویانی; علی ستاری; سید یاسر حکیمی. "شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1401, -. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). 'شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. -. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 4(13): -. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login