اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
طیبه اکبری پویانی; علی ستاری; سید یاسر حکیمی. "شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 13, 1401, 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. (1401). 'شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(13), pp. 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352
اکبری پویانی, طیبه, ستاری, علی, حکیمی, سید یاسر. شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 4(13): 174-213. doi: 10.22054/qric.2023.69607.352


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login