همایونی, سعداله, فولادی, مریم. (1401). واکاوی روش آموزشی فعالیت ـ محور (TBLT) در فرایند یاددهی و یادگیری نظام آوایی زبان عربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(16), 361-394. doi: 10.22054/ls.2022.62848.1474
سعداله همایونی; مریم فولادی. "واکاوی روش آموزشی فعالیت ـ محور (TBLT) در فرایند یاددهی و یادگیری نظام آوایی زبان عربی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 16, 1401, 361-394. doi: 10.22054/ls.2022.62848.1474
همایونی, سعداله, فولادی, مریم. (1401). 'واکاوی روش آموزشی فعالیت ـ محور (TBLT) در فرایند یاددهی و یادگیری نظام آوایی زبان عربی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(16), pp. 361-394. doi: 10.22054/ls.2022.62848.1474
همایونی, سعداله, فولادی, مریم. واکاوی روش آموزشی فعالیت ـ محور (TBLT) در فرایند یاددهی و یادگیری نظام آوایی زبان عربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 9(16): 361-394. doi: 10.22054/ls.2022.62848.1474


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login