تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. (1401). نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
مسعود تقی‌آبادی; معصومه تقی‌آبادی; حمید تقی‌آبادی. "نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 42, 1401, 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. (1401). 'نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(42), pp. 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515
تقی‌آبادی, مسعود, تقی‌آبادی, معصومه, تقی‌آبادی, حمید. نقش رسانه‌های اجتماعی در مشارکت مشتری با برندهای ایرانی صنعت زیبایی و آرایشی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(42): 71-102. doi: 10.22054/ims.2023.15515


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login