Saeedi, Masoud. (1401). Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Masoud Saeedi. "Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1401, -. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Saeedi, Masoud. (1401). 'Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697
Saeedi, Masoud. Task Implementation and EFL Learners’ Attention to Form: Examining the Effects of Pre-Task Planning and Post-Task transcription. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; (): -. doi: 10.22054/ilt.2023.67865.697


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login