جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. (1401). بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(16), 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
اعظم جهانگیری; سمیرا ابراهیم پور کومله. "بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 16, 1401, 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. (1401). 'بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(16), pp. 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341
جهانگیری, اعظم, ابراهیم پور کومله, سمیرا. بررسی نقش واسطه‌ای سبک‌های یادگیری در ارتباط بین سواد رسانه‎ای با رضایت تحصیلی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(16): 27-49. doi: 10.22054/jti.2022.64364.1341


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login