میرزایی, وحید, عرفانیان, حامد. (1401). رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(60), 177-207. doi: 10.22054/tms.2023.70740.2773
وحید میرزایی; حامد عرفانیان. "رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 60, 1401, 177-207. doi: 10.22054/tms.2023.70740.2773
میرزایی, وحید, عرفانیان, حامد. (1401). 'رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(60), pp. 177-207. doi: 10.22054/tms.2023.70740.2773
میرزایی, وحید, عرفانیان, حامد. رابطه پرخاشگری مشتری و تمایل به ترک شغل کارکنان هتل‌ ها، نقش میانجیگری خستگی عاطفی و تعدیل‌کنندگی عدالت توزیعی و غرور سازمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(60): 177-207. doi: 10.22054/tms.2023.70740.2773


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login