دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,832
تعداد مقالات14,616
تعداد مشاهده مقاله31,693,583
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,713,845
Rahmani, Peiman, Zoghi, Masoud, Davatgar, Haniyeh. (1401). EFL Learners’ Attitudes toward Peer and Self-Assessment of Descriptive Type of Writing: An Exploratory Sequential Mixed-Methods Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), 357-393. doi: 10.22054/ilt.2023.66461.680
Peiman Rahmani; Masoud Zoghi; Haniyeh Davatgar. "EFL Learners’ Attitudes toward Peer and Self-Assessment of Descriptive Type of Writing: An Exploratory Sequential Mixed-Methods Study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 2, 1401, 357-393. doi: 10.22054/ilt.2023.66461.680
Rahmani, Peiman, Zoghi, Masoud, Davatgar, Haniyeh. (1401). 'EFL Learners’ Attitudes toward Peer and Self-Assessment of Descriptive Type of Writing: An Exploratory Sequential Mixed-Methods Study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(2), pp. 357-393. doi: 10.22054/ilt.2023.66461.680
Rahmani, Peiman, Zoghi, Masoud, Davatgar, Haniyeh. EFL Learners’ Attitudes toward Peer and Self-Assessment of Descriptive Type of Writing: An Exploratory Sequential Mixed-Methods Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 11(2): 357-393. doi: 10.22054/ilt.2023.66461.680


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login