دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,130,651
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,861,528
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
فاطمه پورچیت ساز; کاظم برزگر بفرویی; مریم زارع. "اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 49, 1402, 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. (1402). 'اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(49), pp. 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480
پورچیت ساز, فاطمه, برزگر بفرویی, کاظم, زارع, مریم. اثربخشی آموزش راهبردهای نقشه‌برداری از داستان و درک مطلب بر بهبود مهارت‌های خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(49): 173-207. doi: 10.22054/jpe.2023.69792.2480


login