دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,837
تعداد مقالات14,645
تعداد مشاهده مقاله31,744,319
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,739,190
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. (1401). اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
سمیرا علی زاده; یوسف دهقانی; فریده سادات حسینی; صفا برزگری. "اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 48, 1401, 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. (1401). 'اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(48), pp. 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522
علی زاده, سمیرا, دهقانی, یوسف, حسینی, فریده سادات, برزگری, صفا. اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 12(48): 199-222. doi: 10.22054/jpe.2023.71325.2522


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login