دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,984
تعداد مشاهده مقاله55,272,579
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,913,631
صالحی, صالح, ناظری, رضا. (1402). اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالح صالحی; رضا ناظری. "اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 56, 1402, 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالحی, صالح, ناظری, رضا. (1402). 'اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(56), pp. 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070
صالحی, صالح, ناظری, رضا. اثربخشی آموزش رویکرد مبتنی بر پذیرش بر ارتباطات میان فردی و انگیزش درونی معلمان مدارس استثنایی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(56): 205-229. doi: 10.22054/qccpc.2023.72149.3070


login