خسروی, سلیمه السادات, نادری, نادر. (1402). مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(61), 169-206. doi: 10.22054/tms.2023.73136.2823
سلیمه السادات خسروی; نادر نادری. "مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 61, 1402, 169-206. doi: 10.22054/tms.2023.73136.2823
خسروی, سلیمه السادات, نادری, نادر. (1402). 'مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(61), pp. 169-206. doi: 10.22054/tms.2023.73136.2823
خسروی, سلیمه السادات, نادری, نادر. مدل بازاریابی داده محور در گردشگری هوشمند؛ رویکرد فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(61): 169-206. doi: 10.22054/tms.2023.73136.2823


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login