دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,668
تعداد مشاهده مقاله31,769,816
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,750,597
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
مرتضی موقر; زهرا کاظمی سراسکانرود. "شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. (1402). 'شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536
موقر, مرتضی, کاظمی سراسکانرود, زهرا. شناسایی مولفه‌های تعیین‌کننده ارزش‌آفرینی بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار برای کسب و کارها با رویکرد تحلیل مضمون. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 390-363. doi: 10.22054/nms.2023.72530.1536


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login