دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,839
تعداد مقالات14,675
تعداد مشاهده مقاله31,780,002
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,755,200
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
منوچهر نادری ورندی; ویدا شقاقی; پانته آ فرودی; شهلا رقیب دوست; محمدتقی تقوی فرد. "تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 33, 1402, 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. (1402). 'تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(33), pp. 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230
نادری ورندی, منوچهر, شقاقی, ویدا, فرودی, پانته آ, رقیب دوست, شهلا, تقوی فرد, محمدتقی. تکرار به یاد ماندنی: نقش تکرار نویسه به عنوان عنصری پیرازبانی در نام تجاری و بازاریابی شبکه های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(33): 247-223. doi: 10.22054/nms.2022.61553.1230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login