ورمقانی, مریم, زارعی, عظیم, فیض, داوود, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1402). طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(62), 123-159. doi: 10.22054/tms.2023.73204.2832
مریم ورمقانی; عظیم زارعی; داوود فیض; مرتضی ملکی مین باش رزگاه. "طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 62, 1402, 123-159. doi: 10.22054/tms.2023.73204.2832
ورمقانی, مریم, زارعی, عظیم, فیض, داوود, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1402). 'طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(62), pp. 123-159. doi: 10.22054/tms.2023.73204.2832
ورمقانی, مریم, زارعی, عظیم, فیض, داوود, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. طراحی مدل هوشمندی برند در استارت‌آپ‌های گردشگری: رویکردی آمیخته. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(62): 123-159. doi: 10.22054/tms.2023.73204.2832


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login