دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,099,086
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,846,492
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. (1403). Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Ehsan Mohammadi Bajgiran; Ali HosseinZadeh; Vahid Sanavi Garosian. "Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. (1403). 'Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202
Mohammadi Bajgiran, Ehsan, HosseinZadeh, Ali, Sanavi Garosian, Vahid. Consumer Compulsive Buying Patterns Influenced by Online Advertisements in Iran's TV Shopping. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 259-289. doi: 10.22054/dcm.2023.73463.1202


login