ادیب زاده وهمکاران(1396)"ارزیابی عملکرد نیروی انسانی با استفاده از شاخص های کیفی(مطالعه درستاد سازمان ثبت احوال کشور)"فصلنامه رسالت مدیریت دولتی، سال ششم، ویژه نامه 1396،ص ص 64-47.
آلن مری جی و وندی ام ، ین .(1374). مقدمه ای بر نظریه های اندازه گیری (ترجمه دکتری علی دلاور) تهران: سمت؛ سال انتشار اثر به زبان اصلی 1979.
بهرامی و همکاران(1392)،" مدیریت عملکرد در نظام سلامت،نشرسبحان ریال ص 38.
زرندی، سعید و دیگران(1397)، " نقش مسئولیت اجتماعی سازمان در خط مشی ارتقای سلامت اداری در بخش دولتی"، فصلنامه خط مشی گذاری عمومی در مدیریت،سال نهم، شماره29، 52-33.
قاسمی،محسن(1390)"دانستنی های حسابداری قانونی: افشاگران نامدارتقلب"حسابدار،شماره240،صص47-44
قربان زاده، منصور(1392)، "مدیریت عملکرد کارکنان"، مجله کار و جامعه، شماره160، 53-32.
محمدی، محمد و فتاح شریف زاده(1396)، "طراحی الگوی مدیریت عملکرد با رویکرد توسعه منابع انسانی در بخش دولتی"، فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی، سال چهارم، شماره15، 159-133.
هومن، حیدرعلی. (1380). تحلیل داده ای چندمتغیری در پژوهش رفتاری، نشر پارسا
Gosenpud, J., and J. Werner. )2009(. A moral development unit for business courses. Developments in Business Simulation and Experiential Learning, 36: 10±15.
Hambleton, R. K. (1990). Content validity studies of licensing examinations. Educational Measurement: Issues and Practice, 9(4), 7-1
Hambleton, R. K.(1989)Principles and selected Application of item response theory . Educational measurement , New york : Mac Millan
Hambleton, R. K., & Swaminathan, H. (1985), Item response theory: Principles and applications, Boston: Kluwer-Nijhoff.
Hogan, T.D.(2007). Psychological testing: A practical introduction. John wily.
Kline, R. B. (2010). Principles and Practice of Structural Equation Modeling, 3rd edn Guilford Press. New York
Reckase, M (2006).Multidimentional item response theory . Handbook of statistics,vol 26.
SameJima, F.(1969). Estimation of latent ability using a response pattern of graded scores, Psychometric monograph.
Samejima K, Ueda Y, Doya K, Kimura M.(2005) Representation of action-specific reward values in the striatum. Science, 310(5752), PP:1337–1340.
Sheehan, N.T., and J. A. Schmidt. )2015(. Preparing accounting students for ethical decision making: Developing individual codes of conduct based on personal values, Journal of Accounting Education, 33 (3): 183-197.
Taft, S. H., and J. White. (2007). Ethics education: Using inductive reasoning to develop individual, group, organizational, and global perspectives. Journal of Management Education, 31(5): 614-646.