حسینی, سید رسول, فرخیان, ساحل, تقوی, هادی. (1402). شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), 1-38. doi: 10.22054/ims.2023.73424.2321
سید رسول حسینی; ساحل فرخیان; هادی تقوی. "شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی, 11, 44, 1402, 1-38. doi: 10.22054/ims.2023.73424.2321
حسینی, سید رسول, فرخیان, ساحل, تقوی, هادی. (1402). 'شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی, 11(44), pp. 1-38. doi: 10.22054/ims.2023.73424.2321
حسینی, سید رسول, فرخیان, ساحل, تقوی, هادی. شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی هم‌آفرینی در استارت‌آپ‌ها با بهره‌گیری از فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 11(44): 1-38. doi: 10.22054/ims.2023.73424.2321


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login