ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. (1402). بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), -. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
معصومه السادات ابطحی; سیمین فرشادفر. "بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1402, -. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. (1402). 'بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. -. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424
ابطحی, معصومه السادات, فرشادفر, سیمین. بررسی تاثیر بازی های آموزشی بر اساس مدل برنامه‌ریزی چندبعدی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت های خودیاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(52): -. doi: 10.22054/jem.2023.71471.3424


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login