دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,839
تعداد مقالات14,675
تعداد مشاهده مقاله31,780,097
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,755,288
Nazari Hosseinabad, Mohammad, haghighi, Mohammad, Shahroodi, Kambiz. (1402). Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2023.69254.1138
Mohammad Nazari Hosseinabad; Mohammad haghighi; Kambiz Shahroodi. "Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/dcm.2023.69254.1138
Nazari Hosseinabad, Mohammad, haghighi, Mohammad, Shahroodi, Kambiz. (1402). 'Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2023.69254.1138
Nazari Hosseinabad, Mohammad, haghighi, Mohammad, Shahroodi, Kambiz. Interpretive Structural Modeling of Social Network Marketing Based on Gaining a Competitive Advantage of Startup Travel Service Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/dcm.2023.69254.1138


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login