دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,224
تعداد مقالات18,148
تعداد مشاهده مقاله55,929,369
تعداد دریافت فایل اصل مقاله29,008,075
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Reyhaneh Toudeh Bahambari; Hossein Hakimpour; Mahdi Mahmoodzadeh Vashan; Hamid Rezaeifar. "Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 9, 1403, 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1403). 'Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(9), pp. 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. Prioritizing Factors Affecting Consumer-Buying Behavior in Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 5(9): 205-235. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190


login