دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,668
تعداد مشاهده مقاله31,769,706
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,750,580
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1402). Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Reyhaneh Toudeh Bahambari; Hossein Hakimpour; Mahdi Mahmoodzadeh Vashan; Hamid Rezaeifar. "Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. (1402). 'Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190
Toudeh Bahambari, Reyhaneh, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashan, Mahdi, Rezaeifar, Hamid. Prioritizing Factors Influencing Consumer Buying Behavior In Online Social Media Marketing. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/dcm.2023.72082.1190


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login