Zeinali, Sajjad, Omidi, Fereydoun, Mehrabi, Ali. (1402). Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(8), 183-205. doi: 10.22054/dcm.2022.68780.1121
Sajjad Zeinali; Fereydoun Omidi; Ali Mehrabi. "Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 8, 1402, 183-205. doi: 10.22054/dcm.2022.68780.1121
Zeinali, Sajjad, Omidi, Fereydoun, Mehrabi, Ali. (1402). 'Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(8), pp. 183-205. doi: 10.22054/dcm.2022.68780.1121
Zeinali, Sajjad, Omidi, Fereydoun, Mehrabi, Ali. Validation of the Pattern of Digital Marketing Capabilities Affecting Product Development. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 5(8): 183-205. doi: 10.22054/dcm.2022.68780.1121


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login