دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,864
تعداد مقالات14,906
تعداد مشاهده مقاله32,724,425
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,239,717
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله. (1402). تاثیر بازاریابی رابطه مند بر پیروزی احزاب درعرصه رقابت های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
حسین عبادی; سید عبداله حیدریه. "تاثیر بازاریابی رابطه مند بر پیروزی احزاب درعرصه رقابت های انتخاباتی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله. (1402). 'تاثیر بازاریابی رابطه مند بر پیروزی احزاب درعرصه رقابت های انتخاباتی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186
عبادی, حسین, حیدریه, سید عبداله. تاثیر بازاریابی رابطه مند بر پیروزی احزاب درعرصه رقابت های انتخاباتی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/qpss.2023.71558.3186


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login