دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,864
تعداد مقالات14,906
تعداد مشاهده مقاله32,724,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,239,720
اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. (1402). تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
نسیم اصغری; فاطمه الزهرا حیدری. "تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1402, -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. (1402). 'تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(53): -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login