حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
فاطمه الزهرا حیدری; نسیم اصغری; علی دلاور. "تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1402, 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. (1402). 'تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
حیدری, فاطمه الزهرا, اصغری, نسیم, دلاور, علی. تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت‌های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(53): 58-79. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login