اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. (1402). تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
نسیم اصغری; فاطمه الزهرا حیدری. "تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 53, 1402, -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. (1402). 'تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(53), pp. -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941
اصغری, نسیم, حیدری, فاطمه الزهرا. تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه هفتم، از منظر فرآیند ساخت مفهوم متغیر و عبارت های جبری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 14(53): -. doi: 10.22054/jem.2023.44711.1941


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login