دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,204
تعداد مقالات17,962
تعداد مشاهده مقاله55,167,454
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,877,914
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. (1402). تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
الهام حیدری; نادر سید کلالی; مهتاب میرزایی. "تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1402, 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. (1402). 'تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(34): 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424


login