دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات57
تعداد شماره‌ها1,864
تعداد مقالات14,906
تعداد مشاهده مقاله32,724,295
تعداد دریافت فایل اصل مقاله20,239,672
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. (1402). تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
الهام حیدری; نادر سید کلالی; مهتاب میرزایی. "تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 34, 1402, 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. (1402). 'تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(34), pp. 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424
حیدری, الهام, سید کلالی, نادر, میرزایی, مهتاب. تحلیل تأثیر جهت‌گیری بازار بر عملکرد کسب‌وکار: نقش میانجی پذیرش شبکه‌های اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(34): 127-105. doi: 10.22054/nms.2023.68966.1424


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login