arastehfard, zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. (1402). Understanding the cross media electronic marketing process. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
zohreh arastehfard; Mohammad Aidi; Kambiz Hamidi; Ali Asghari Sarem. "Understanding the cross media electronic marketing process". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
arastehfard, zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. (1402). 'Understanding the cross media electronic marketing process', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170
arastehfard, zohreh, Aidi, Mohammad, Hamidi, Kambiz, Asghari Sarem, Ali. Understanding the cross media electronic marketing process. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/dcm.2023.71151.1170


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login