زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. (1403). مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(47), 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
قاسم زارعی; رحیم محمدخانی. "مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 47, 1403, 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. (1403). 'مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(47), pp. 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365
زارعی, قاسم, محمدخانی, رحیم. مدلی برای ارتقا قابلیت بازاریابی دیجیتال با تأکید بر شاخص‌های استفاده از بازاریابی دیجیتال در شرکت‌های صنعتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 12(47): 111-151. doi: 10.22054/ims.2023.75037.2365


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login