نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1402). طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
زکیه نجاریان; شهرام واحدی; تورج هاشمی; رحیم بدری گرگری. "طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1402). 'طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login