دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,021
تعداد مشاهده مقاله55,539,096
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,962,380
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1402). طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
زکیه نجاریان; شهرام واحدی; تورج هاشمی; رحیم بدری گرگری. "طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1402, -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. (1402). 'طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620
نجاریان, زکیه, واحدی, شهرام, هاشمی, تورج, بدری گرگری, رحیم. طراحی بسته آموزشی مبتنی بر حافظه فعال عاطفی و بررسی اثربخشی آن بر بهبود حل مسأله، بازداری شناختی، نگرش به ریاضی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; (): -. doi: 10.22054/jpe.2023.75950.2620


login