ظهریبان حصاری, علیرضا, اکرامی, محمود, سرمدی, محمدرضا. (1402). رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(20), 60-81. doi: 10.22054/jti.2024.74087.1380
علیرضا ظهریبان حصاری; محمود اکرامی; محمدرضا سرمدی. "رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 20, 1402, 60-81. doi: 10.22054/jti.2024.74087.1380
ظهریبان حصاری, علیرضا, اکرامی, محمود, سرمدی, محمدرضا. (1402). 'رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(20), pp. 60-81. doi: 10.22054/jti.2024.74087.1380
ظهریبان حصاری, علیرضا, اکرامی, محمود, سرمدی, محمدرضا. رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 6(20): 60-81. doi: 10.22054/jti.2024.74087.1380


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login