دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,935
تعداد مشاهده مقاله54,998,465
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,783,948
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
مرضیه اسلامیان; سید رسول عمادی. "تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 52, 1402, 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. (1402). 'تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(52), pp. 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611
اسلامیان, مرضیه, عمادی, سید رسول. تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 13(52): 31-60. doi: 10.22054/jpe.2023.75639.2611


login