Rahimi, Elaheh, Heydari, Abbas, Ghasemi, Behrooz. (1402). The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(8), 304-328. doi: 10.22054/dcm.2024.71918.1182
Elaheh Rahimi; Abbas Heydari; Behrooz Ghasemi. "The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 8, 1402, 304-328. doi: 10.22054/dcm.2024.71918.1182
Rahimi, Elaheh, Heydari, Abbas, Ghasemi, Behrooz. (1402). 'The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(8), pp. 304-328. doi: 10.22054/dcm.2024.71918.1182
Rahimi, Elaheh, Heydari, Abbas, Ghasemi, Behrooz. The Impact of Entrepreneurship-Based Branding in the Cyberspace on the Performance of Startups. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 5(8): 304-328. doi: 10.22054/dcm.2024.71918.1182


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login