معصومی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. (1402). زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME). سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), -. doi: 10.22054/nms.2024.74787.1596
فاطمه معصومی; حسن بیابانی; ملیحه سیاوشی. "زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 35, 1402, -. doi: 10.22054/nms.2024.74787.1596
معصومی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. (1402). 'زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(35), pp. -. doi: 10.22054/nms.2024.74787.1596
معصومی, فاطمه, بیابانی, حسن, سیاوشی, ملیحه. زمینه‌های پذیرش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تاثیر آن بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط(SME). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 9(35): -. doi: 10.22054/nms.2024.74787.1596


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login