Rahiminik, azam, Vahabi, Seyed Mehdi, Heydari, Seyed Abbas. (1403). Identifying the antecedents and consequences of digital content marketing in online insurance companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
azam Rahiminik; Seyed Mehdi Vahabi; Seyed Abbas Heydari. "Identifying the antecedents and consequences of digital content marketing in online insurance companies". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Rahiminik, azam, Vahabi, Seyed Mehdi, Heydari, Seyed Abbas. (1403). 'Identifying the antecedents and consequences of digital content marketing in online insurance companies', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Rahiminik, azam, Vahabi, Seyed Mehdi, Heydari, Seyed Abbas. Identifying the antecedents and consequences of digital content marketing in online insurance companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login