دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,204
تعداد مقالات17,962
تعداد مشاهده مقاله55,177,479
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,883,075
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. (1403). Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(10), 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Seyed Mehdi Vahabi; Azam Rahiminik; Seyed Abbas Heydari. "Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 10, 1403, 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. (1403). 'Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(10), pp. 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217
Vahabi, Seyed Mehdi, Rahiminik, Azam, Heydari, Seyed Abbas. Identifying the Antecedents and Consequences of Digital Content Marketing in Online Insurance Companies. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 6(10): 220-250. doi: 10.22054/dcm.2024.76048.1217


login