طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. (1403). ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), -. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
سوسن طالبی; محمد رضا نیلی احمد آبادی; هاشم فردانش; خدیجه علی ابادی. "ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 71, 1403, -. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. (1403). 'ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(71), pp. -. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682
طالبی, سوسن, نیلی احمد آبادی, محمد رضا, فردانش, هاشم, علی ابادی, خدیجه. ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(71): -. doi: 10.22054/jep.2024.69203.3682


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login