دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,201
تعداد مقالات17,941
تعداد مشاهده مقاله55,033,061
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,803,054
زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1403). تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
محمد تقی زائری; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; علی دلاور. "تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. (1403). 'تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438
زائری, محمد تقی, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, دلاور, علی. تأثیر الگوی بسته یادگیری مبتنی بر رویکرد تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان با آسیب بینایی دوره اول ابتدایی در درس علوم تجربی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jti.2024.78187.1438


login