- جلیلیان، نگار، کروبی، مهدی، قادری، اسماعیل (1398). امکانسنجی توسعه گردشگری رویداد و (با تأکید بر رویدادهای فرهنگی) و تأثیر آن بر تعدیل فصلی بودن مقصدهای گردشگری (مطالعه موردی: شهر همدان). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 14 (45)، 35- 56. DOI: 10.22054/tms.2019.27611.1794
- خادمی، نیما، عباسی، عباس، عسکریفر، کاظم (1402). عوامل جذب گردشگران رویداد به جشنوارههای محلی (مورد مطالعه: جشنواره گلوگلاب میمند فارس). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 18(63)، 41-72. DOI: 10.22054/tms.2023.74805.2853
- خدیور، آمنه، گلستانی، مریم، گلشنی، فهیمه (1402). پیشبینی قصد خرید اخلاقی محصولات پایدار در مدل کسبوکار دایرهای از طریق رفتار مشتریان/ گردشگران با استفاده از شبکه مصنوعی (ANN). مطالعات مدیریت گردشگری، 18 (62)، 203- 240. DOI: 10.22054/tms.2023.72626.2808
- ساریخانیخرمی، مریم، شفیعی، میثم، حاجیپور، بهمن، سلطانی، مرتضی (1400). بازاریابی گردشگری: تکنیک، پارادایم یا رویکرد (با نگاهی انطباقی بر سایر مفاهیم بازاریابی). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 16(55)، 357-388. DOI: 10.22054/tms.2021.59232.2511
- سلامزاده، آیدین، تاجپور، مهدی، حسینی، الهه (1401). تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجیگری رسانه اجتماعی. بررسیهای مدیریت رسانه، 1 (1)، 30-52 . DOI: 10.22059/mmr.2022.87742
- شکاری، فاطمه (1401). گردشگری و هویت ملی- قومی: تحلیل کتابسنجی. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 17(60)، 79-115. DOI: 10.22054/tms.2023.71904.2797
- شیرمحمدی، یزدان، دارابی، غزاله، هاشمیباغی، زینب (1399). اثر جهتگیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیطزیستی بهواسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 15(50)، 221-252. DOI: 10.22054/tms.2020.37757.2147
- شیرمحمدی، یزدان، دارابی، غزاله، هاشمیباغی، زینب (1396). اثر درگیری ذهنی بر قصد بازدید مجدد گردشگران داخلی در مقایسه با گردشگران بینالمللی (مطالعه موردی شهر تهران). فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 12 (39)، 95-121. DOI: 10.22054/tms.2017.15230.1429
- عبدیان، صبا، حسینزادهشهری، معصومه، خدیور، آمنه (1400). شناسایی زمینههای کاربرد کلانداده در بازاریابی. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 20(47)، 64-87. DOI: 10.52547/jbmp.20.47.64
- قزلسفلو، حمیدرضا، رضوی، سید محمدحسین، کلاتهسیفری، معصومه (1399). الگوی کیفی پیوند فرهنگ و گردشگری جشنوارههای ورزشی – سنتی بر مبنای راهبرد گرندد تئوری. فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری، 15(49)، 125-150. DOI: 10.22054/tms.2020.11048
- Alghamdi, A. (2023). A Hybrid Method for Customer Segmentation in Saudi Arabia Restaurants Using Clustering, Neural Networks and Optimization Learning Techniques. Arabian Journal for Science and Engineering. 48:2021–2039. https://doi.org/10.1007/s13369-022-07091-y
- Ardira, M. A., Nugraha, R. N., & Susilo, P. Y. (2024). Identification of Bogor City Square Tourist Attraction Facilities as An Indikator of Visitor Satisfaction. West Science Social and Humanities Studies, 2(04), 672-682. DOI: https://doi.org/10.58812/wsshs.v2i04.853
- Arora, S. D., & Chakraborty, A. (2021). Intellectual structure of consumer complaining behavior (CCB) research: A bibliometric analysis. Journal of Business Research, 122, 60–74. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2020.08.043
- Azmi, A., & Hashemi. K. (2021). “Role of eventfulness in Socio-Economic development of neighborhoods (Case Study: Shiraz, Iran)”. European Journal of Geography11 (3). https://doi.org/10.48088/ejg.a.azm.11.3.164.180
- Chi, O. H., & Chi, C. G. (2022). “Reminiscing other people’s memories: conceptualizing and measuring vicarious nostalgia evoked by heritage tourism,” Journal of Travel Research, 61 No. 1, pp. 33-49. https://doi.org/10.1177/0047287520969904
- Culha, O. (2020). The effect of food festival quality on place attachment and destination recommendation intention through festival experience and satisfaction: The case of the Didim International Olive Festival. Journal of Convention & Event Tourism. 21(5), 387-416. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/15470148.2020.1775743
- Deng, F., Ruan, W. Q., & Zhang, S. N. (2023). National traditional festival tourism and visitors’ national identity: a dual collaborative framework of cultural inheritance and inherited innovation. Tourism Review. DOI: 10.1108/TR-04-2022-0197
- Donthu, N., Kumar, S., Mukherjee, D., Pandey, N., & Lim, W. M. (2021). How to conduct a bibliometric analysis: An overview and guidelines, Journal of Business Research, 133, 285-296, https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.04.070
- Gapor, S. A., Chin, C. H., Ngian, E. T., Wong, W. P. M., Kiew, J. P., & Toh, T. L. (2023). Cultural events’ service quality, satisfaction and loyalty: a case on an annual cultural diversity event in Borneo. International Journal of Event and Festival Management. DOI: 10.1108/IJEFM-07-2023-0054
- Jabar, M. A., Hamid, S. S. A., Mukhtar, Z. A., Mohamed, N. R. W., Jabar, S. A., & Jabar, M. S. A. (2024). Investigating Factors Affecting Fans’ Intention to Attend Anime Events: Conceptual. Information Management and Business Review, 16(1 (I)), 43-50. DOI: https://doi.org/10.22610/imbr.v16i1(I).3648
- Labuschagne, V., & Burger, E. (2022). Understanding the travel motivations of pop culture fans. Enlightening Tourism a Pathmaking Journal, 12(1), 243-271. https://doi.org/10.33776/et.v12i1.5464
- Lee, T. H., & Jan, F.-H. (2022). How does tourism image affect visitor perceptions of a festival’s identity? Influence analysis of three aboriginal festivals in Taiwan. Journal of Destination Marketing & Management, 24, 100704. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2022.100704
- Lim, W. M., Yap, S. F., & Makkar, M. (2021). Home sharing in marketing and tourism at a tipping point: What do we know, how do we know, and where should we be heading? Journal of Business Research, 122 (March 2020), 534–566. https://doi.org/10.1016/j. jbusres.2020.08.051
- Lin, Y. H., & Lee, T. H. (2020). “How the authentic experience of a traditional cultural festival affects the attendee’s perception of festival identity and place identity,” International Journal of Event and Festival Management, Vol. 11No. 3, pp. 357-373. https://doi.org/10.1108/IJEFM-12-2019-0061
- Luo, J. M., Jian, I. Y., Yung, E. H. K., Chan, E. H. W., & Chen, W. Z. (2023). Pursuing social cohesion in cultural tourism destinations: liminality as a mediator, Current Issues in Tourism. DOI: 10.1080/13683500.2023.2235878
- Madeira, A. N., Rodrigues, R. I., Palrao, T., & Santos, V. R. (2023). The influence of Web Summit attendees’ age and length of stay on leisure activity preferences and city image. International Journal of Event and Festival Management. DOI: 10.1108/IJEFM-07-2022-0060
- Paul, J., & Benito, G. R. G. (2018). A review of research on outward foreign direct investment from emerging countries, including China: What do we know, how do we know, and where should we be heading? Asia Pacific Business Review, 24(1), 90–115. https://doi.org/10.1080/13602381.2017.1357316
- Paul, J., Parthasarathy, S., & Gupta, P. (2017). Exporting challenges of SMEs: A review and future research agenda. Journal of World Business, 52(3), 327–342. https://doi.org/10.1016/j.jwb.2017.01.003
- Pereira, V., Bamel, U., Temouri, Y., Budhwar, P., & Del Giudice, M. (2021). Mapping the evolution, current state of affairs, and future research direction of managing cross-border knowledge for innovation. International Business Review, 32 (2), 101834. https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2021.101834
- Ponsignon, F., & Holmqvist, J. (2023). A framework for designing visitor experiences in branded tourist attractions: Insights from a luxury Cognac brand. Journal of Vacation Marketing. 1–14. DOI: 10.1177/13567667231186558
- Semrad, K. J., & Rivera, M. (2018). Advancing the 5E’s in festival experience for the Gen Y framework in the context of eWOM. Journal of Destination Marketing & Management, 7, 58-67. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2016.08.003
- Severino, F.S., & Silva, F. (2023). The trend of Japanese pop culture and its differentiating approach through event tourism. International Journal of Event and Festival Management. Vol. 14 No. 4, pp. 475-487. DOI: 10.1108/IJEFM-01-2023-0001
- Sthapit, E., Björk, P., & Rasoolimanesh, S. M. (2022). Toward a better understanding of memorable souvenir shopping experiences, International Journal of Hospitality & Tourism Administration. DOI: 10.1080/15256480.2022.2081278
- Susanti, P. H., Rahmawati, R., Amir, F. L., & Febianti, F. (2024). Innovation in Bali Tourism Destination Marketing: Utilization of Digital Technology and Social Media in Bali, Focusing on Badung Regency. IJCS: International Journal of Community Service, 3(1), 77-87. DOI: 10.55299/ijcs. v3i1.819
- Tepeci, M., Isçi, C., Sel, Z. G., Kirova, S. (2022). The management of a government-hosted festival from stakeholders’ perspective: International Manisa Mesir Paste Festival. Advances in Hospitality and Tourism Research. Vol. 10 (4) 530-558. DOI: 10.30519/ahtr.979961
- Tsai, L. L. (2020). Factors affecting intention to revisit an environmental event: The moderating role of enduring involvement. Journal of Convention & Event Tourism, 22(2), 61-90. https://doi.org/10.1080/15470148.2020.1816519
- Ulinnuha, H., Wijaya, T. E., & Alanda, H. S. (2024). The role of cultural events in a museum to the tourist’s satisfaction and destination loyalty. Bogor Hospitality Journal, 8(1), 79-87. DOI: https://doi.org/10.55882/bhj.v8i1.123
- Wang, S., LI, Y., Wong, J. W. C. (2021). Exploring experiential quality in sport tourism events: The Case of MACAU Grand PRIX. Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR). 9 (1), 78-105. DOI: 10.30519/ahtr.821699
- Wallstam, M., Ioannides, D., & Pettersson, R. (2018). Evaluating the social impacts of events: in search of unified indicators for effective policymaking. Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, 12(2), 122-141. https://doi.org/10.1080/19407963.2018.1515214
- Wood, E. H., Kinnunen, M., Moss, J., & Li, Y. N. (2024). Shared Festival Tourism Experiences: The Power and Purpose of Remembering Together. Journal of Travel Research. Vol. 63(2) 409–427. DOI: 10.1177/00472875231158591
- Wood, E. H., Kinnunen, M. (2020). Emotion, memory, and re-collective value: Shared festival experiences. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32(3), 1275–1298. https://doi.org/10.1108/IJCHM-05-2019-0488
|