دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,077,017
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,835,353
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
ابراهیم زارع پور نصیرآبادی; آرش روازژیان; زهره السادات دعائی. "تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 10, 38, 1403, 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. (1403). 'تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 10(38), pp. 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, روازژیان, آرش, دعائی, زهره السادات. تاثیر بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی بر قصد اهدای خون با تاکید بر عوامل اجتماعی و روانشناختی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 10(38): 223-189. doi: 10.22054/nms.2024.74586.1593


login