اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1403). مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(54), 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
حمیده اداوی; عزت اله قدم پور; محمد عباسی. "مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 54, 1403, 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1403). 'مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(54), pp. 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590
اداوی, حمیده, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن و آموزش روش فنوگرافیکس بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن در دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 14(54): 107-144. doi: 10.22054/jpe.2024.74327.2590


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login