دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,202
تعداد مقالات17,953
تعداد مشاهده مقاله55,081,565
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,837,594
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. (1403). مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
یاسمین بهمنی; فریده حمیدی; سارا دازی. "مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه". سامانه مدیریت نشریات علمی, 20, 73, 1403, 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. (1403). 'مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه', سامانه مدیریت نشریات علمی, 20(73), pp. 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928
بهمنی, یاسمین, حمیدی, فریده, دازی, سارا. مقایسه استدلال‌ادراکی در گروه‌های دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری ریاضی و خواندن و نارسایی بیش‌فعالی نقص‌توجه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 20(73): 201-220. doi: 10.22054/jep.2024.76073.3928


login