رضوانی, مهران, فروزنده, مهرداد, سخدری, کمال. (1404). ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(51), 253-289. doi: 10.22054/ims.2024.81203.2498
مهران رضوانی; مهرداد فروزنده; کمال سخدری. "ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 51, 1404, 253-289. doi: 10.22054/ims.2024.81203.2498
رضوانی, مهران, فروزنده, مهرداد, سخدری, کمال. (1404). 'ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(51), pp. 253-289. doi: 10.22054/ims.2024.81203.2498
رضوانی, مهران, فروزنده, مهرداد, سخدری, کمال. ارائۀ چارچوب کارکرد رسانه‌های اجتماعی در ورود کارآفرینانۀ کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 13(51): 253-289. doi: 10.22054/ims.2024.81203.2498


login