دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,213
تعداد مقالات17,978
تعداد مشاهده مقاله55,262,093
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,909,421
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
علی اکبر عبداله زاده حسنکلو; اسماعیل زارعی زوارکی; پرویز شریفی درآمدی; فاطمه جعفرخانی; علی دلاور. "تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. (1403). 'تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491
عبداله زاده حسنکلو, علی اکبر, زارعی زوارکی, اسماعیل, شریفی درآمدی, پرویز, جعفرخانی, فاطمه, دلاور, علی. تاثیر طراحی برنامه ی آموزش زبان فارسی مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اوتیسم با عملکرد بالا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22054/jti.2024.81143.1491


login